Re: Tuner TV do Peceta.

Autor: SZTAJMES (SZTAJMES_at_Warszawa.Szmulki.com)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 01:14:30 MET DST

Greg Trzaska wrote:

> 350 zl to jest okolo 115 US$ jesli sie nie myle. Nie jest to wcale tak
> malo. Jesli jest to tylko dekoder to jest dosc drogi. ATI sprzedaje
> dekodery za ok 70 US$. Do tego musisz miec odpowiednia karte ktora
> umozliwia podlaczenie tegoz dekodera. Oprogramowanie umozliwia nagrywanie
> krotkich (pamiec) filmow lub robienie zdjec z ekranu. Mozna do tego
> podlaczyc kamere VHS po niskich lub SVHS. Mozna rowniez odtwarzac MPEG.
> Karta Video + Dekoder kosztowaly okolo 150 U$ a bylo to dosc dawno. W tej
> chwili maja lepsze karty (PC2TV) z mozliwoscia odtwarzania obrazu na TV
> [...]

Posiadam takowe cos, jestem zadowolony, chociaz jakos przy nagrywaniu na
tasme jest srednia.Do obrobki domowej biblioteki filmowej sie nie nadaje
niestety.Niemniej 3D xpression pc2tv(karta graficzna)jaka mam ma na
sobie 4 MB SDRAM i lata calkiem szybko.Za tuner TV plus karta dalem 240
dolcow.
Calosc nadaje sie do zgrywania prezentacji wlacznie z malymi filmami w
tle.Ponizej P-133 radze nie probowac:)))

SZTAJMES