Re: Tuner TV do Peceta.

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 21:38:54 MET DST

Krzysztof Matula wrote:

> Tak tylko zapytalem...
>
> KMPytanie wydaje mi sie bardzo na miejscu , tym bardziej ze...
350 zl to jest okolo 115 US$ jesli sie nie myle. Nie jest to wcale tak
malo. Jesli jest to tylko dekoder to jest dosc drogi. ATI sprzedaje
dekodery za ok 70 US$. Do tego musisz miec odpowiednia karte ktora
umozliwia podlaczenie tegoz dekodera. Oprogramowanie umozliwia nagrywanie
krotkich (pamiec) filmow lub robienie zdjec z ekranu. Mozna do tego
podlaczyc kamere VHS po niskich lub SVHS. Mozna rowniez odtwarzac MPEG.
Karta Video + Dekoder kosztowaly okolo 150 U$ a bylo to dosc dawno. W tej
chwili maja lepsze karty (PC2TV) z mozliwoscia odtwarzania obrazu na TV
(800x600). Czyli oprocz dekodera i odbioru VHS mozna wypuszczac obraz na
VHS i nagrywac na tasmie , itp.
Za cene okolo 200US$ to calkiem niezle.

Pozdrowienia.

Grzes