Re: Oświadczenie PolTeam Szwfa tej strony

Autor: Jacek i Paweł (yazzie_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 20:36:50 MET DST

PolTeam E.G. <polteam_at_free.polbox.pl> zabruzdzil w artykule
<01bc42d0$9dce3920$c98fccc2_at_ppp>...
> Informuję, że o dziś jestem szefem tej strony.
>
> Zgłaszasz sprzeciw napisz pod adres.
>
> polteam_at_free.polbox.pl
>
> Podpisał PolTeam E.G. najwieksza firma w polsce.

Co to znaczy *o dzis*.
Facet, konto zalozyles sobie pewnie dla jaj, z tym ze nie zauwazyles
pewnie, ze Wielkanoc juz sie skonczyla. Smigus Dyngus co prawda tez pozwole
sobie na ostatnie w tym roku olanie Cie. Co i innym proponuje.

E.G. = Elektroniczna Gangrena

yazzie_at_free.polbox.pl