Re: PCet i Amiga

Autor: Jacek i Paweł (yazzie_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 20:36:19 MET DST

Michal 'CeFeK' Cegla I <cefek_at_urgentmail.com> napisał(a) w artykule
<3347fff3.2069189_at_news.uw.edu.pl>...
> On 4 Apr 1997 19:19:35 GMT, "=?ISO-8859-2?Q?Sobu=B6_Marcin?="
> <sobus_at_free.polbox.pl> wyharczal do Cefka:

> "dyskiedek" gestych czytac nie moze, ale UAE moze czytac te 808kb.

Tez bawilem sie emulatorem UAE. Jedyne co sensownie chodzilo to poczatkowa
animacja dyskietki wskakujacej do stacji dyskow (Kickstart 3.1), dalej bylo
mniej rozowo (fioletowo ;)) ). Niestety ni diabla nie moglem odczytac
dyskietek Amigowych; nie wiem jak to zrobiles.
Za pomoca dodatkowych programow z archiwow UAE mozna bylo przegrac na
Amidze (po zainstalowaniu tam napedu PC0: ) poprzez RAM: (chyba, ze ktos ma
dwa FDD) dyskietki Amigowe do bardzo sprytnego pliku (cala dyskietka sektor
po sektorze). Tak spreparowany plikus przegrywalo sie na pecetowego
twardziela. I to byla jedyna metoda na przeczytanie amigowej dyskietki.

--
_____________ yazzie_at_free.polbox.pl