Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 16:05:21 MET DST

Wojtek Piecek <woju_at_camk.edu.pl> wrote in article -=[ciach]=-
> Kiedys planowal cos takiego planowalo AsterCity. W/g testow jakie
> prowadzili to mialy byc modemy 10mb/s (tak, szybkosc Ethernetu) w cenie
> okolo 1000nzl za modem (nie wiem jaki bo traktowali to jak czarne
pudelko
> ktore sie kupuje i potem sprzedaje klientowi). Osiagneli stan dzialania
> wewnatrz sieci na planowanej szybkosci.

przedstawiali na przedost. komputer expo. wtedy dzialalo tylko na
wystawie.

> Nie wiem kiedy oficjalnie beda sprzedawac, chyba kwestie formalne
> powstrzymuja ich przed ofcialnym otwarciem.

nie wiadomo kiedy. dzwonilem do nich to twierdzili ze na razie nie ma
mowy.
takie instalacje planuje tazke porion, ale niestety nie uwzglednil on w
swojej sieci tzw. sygnalu zwrotnego i teraz trzeba ja przbudowywac. ale na
moj telefon odpowiedziano ze pracuja nad tym. nie wiadomo tylko kiedy
skoncza :=)
nie znaja tez planowanych kosztow. nieoficjalnie spekulowano, ze ma to byc
normalna siec komputerowa.
jak to zrobia - niestety nie wiem. ale w takim razie modem nie jest
konieczny, wystarczy cos w rodzaju karty ethernet. no i mozna zrobic cos w
rodzaju linii dzierzawionej :=))))))))

> Od razu mowie ze nie wiem ile miala kosztowac eksploatacja od strony
> usera.

oni tez nie wiedza.....

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804