Re: Internet w sieci kablowej

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 16:36:14 MET DST

On Fri, 4 Apr 1997, Jarek Palka wrote:

> Ostatnio dostalismy do domu list od dyrekcji PTK "Ryntronik".
> Jest w nim napisane, ze w najblizszej przyszlosci planuja
> wprowadzenie do swojej oferty Internetu przez siec telewizji
> kablowej. Nadmienie, ze mieszkam w Katowicach, a kablowke
> mamy juz kilka lat, dlatego jestem zainteresowany ta oferta.
> Czy ktos slyszal o tym, ze taka usluga jest juz gdzies
> w Polsce dostepna ? Jezeli tak, to jakie sa koszty i
> wymagania sprzetowe (modem).

Kiedys planowal cos takiego planowalo AsterCity. W/g testow jakie
prowadzili to mialy byc modemy 10mb/s (tak, szybkosc Ethernetu) w cenie
okolo 1000nzl za modem (nie wiem jaki bo traktowali to jak czarne pudelko
ktore sie kupuje i potem sprzedaje klientowi). Osiagneli stan dzialania
wewnatrz sieci na planowanej szybkosci.

Nie wiem kiedy oficjalnie beda sprzedawac, chyba kwestie formalne
powstrzymuja ich przed ofcialnym otwarciem.

Od razu mowie ze nie wiem ile miala kosztowac eksploatacja od strony
usera.

Pozdrawiam,
Wojtek

--