Re: Diskreet z NU

Autor: Rav (mhcrav_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 13:06:09 MET DST

> Moze RAV powiedz o co ci chodzi.

> Masz jakies zdanie na wyzej wymieniony temat czy tylko
> sie odzywasz zeby "dac glos" ?
> --

Troche sie unioslem, sorry. Irytuje mnie gdy ktos wie malo albo nic i
z gory wysmiewa to co ktos inny napisal.

Sprawe wyjasnil juz dosyc scisle i prosto Jarek Lis ale na wszelki
wypadek dodam pare slow od siebie.

Programow takich jest oczywiscie wiecej, nie tylko CrackJack. Wszystkie
dzialaja na tej samej zasadzie, koduja slowo podejrzane o bycie haslem
i sprawdzaja czy tak przetworzone jest tozsame ze sprawdzanym ciagiem.
Jezeli ktos jest zainteresowany tymi programami to mam juz dwa czy trzy
w domu i moge udostepnic. Zreszta niedlugo bedzie je mozna sciagnac z
mojej strony na free... .

                                                        Rav