Re: Glupie pytanie

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 00:24:13 MET DST

Wojciech Milc <wmilc_at_poczta.com> napisał(a) w artykule
<334ba164.87292235_at_206.186.239.82>...

> Mam to samo na:
> HPDJ520, Win'95, EMF, port SPP
> HPDJ850C, Win'95, EMF, port EPP+ECP
> Na sterownikach z dyskietek, z Windows, najnowszych z Internetu...
> zawsze tak samo.
> Przyczyna nieznana :-(
>
> Emil

Ja mam 540 i jest tak samo. Dodatkowo utraciłem program od drukarki, za
pomocš którego można było przetestować drukarkę i wyœwietlała się
animacja podczas drukowanie. Animacja to zbędny bajer, tego mi nie
szkoda, ale sprawdzenie i wyczyszczenie dysz, bez wychodzenia do DOS-u
to się jednak przydawało :-((. Chyba, że ktoœ ma to rozwišzane, to
prosiłbym o wyjaœnienie.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net