Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 18:13:15 MET DST

Marcin Jedrysiak wrote:

> Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> napisał(a) w artykule
> <6EF7E87915_at_elza.xyz.lublin.pl>...
> twardzielu,

> Ja jeszcze zadnego! Wielu moich znajomych kupuje Cyrixy glownie ze wzgledu
> na cene i jeszcze nikomu nie padl. Sam mam Cyrixa od dluzszego czasu i
> chodzi jak zloto, chociaz niezle go podkrecilem.
>
> Z drugiej strony widzialem juz trzy padniete Pentiumy, ale chyba nie ma co
> sie dziwic - wszystkie kupione w Optimusie.
>
> Pozdrawiam,
>
> --
> Marcin Jedrysiak

Wreszcie jakis rozsadny glos... Nie lubie zadnych monopoli, a tym
bardziej, ze Intel ma sie za jedynego...I co z tego wyniklo - garsc
chipsetow jeden gorszy od drugiego (patrz strone Toma
http://sysdoc.pair.com/chipset(s) ), ale jak przygrzeje AMD z chipsetem
do plyty to od razu Intel postara sie zeby jego chipsety rozserzyc.
        Cyrix to tez porzadna firma, a jego procki to duza konkurencja dla tego
INtela...
                                _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com