Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 15:03:42 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<6EF7E87915_at_elza.xyz.lublin.pl>...

> Pentiumy sa zimne. Spytaj sie lepiej Piotrka Sobczaka, ile widzial
> padnietych Cyrixow ;) Potem przemysl sprawe...
>
> karpio

Ja jeszcze zadnego! Wielu moich znajomych kupuje Cyrixy glownie ze wzgledu
na cene i jeszcze nikomu nie padl. Sam mam Cyrixa od dluzszego czasu i
chodzi jak zloto, chociaz niezle go podkrecilem.

Z drugiej strony widzialem juz trzy padniete Pentiumy, ale chyba nie ma co
sie dziwic - wszystkie kupione w Optimusie.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
E-mail:		jedrys_at_it.com.pl