Re: Diskreet z NU

Autor: Rav (mhcrav_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 02:44:30 MET DST

> Nie smiej sie. To nie tyle jest zlamanie, tylko "brute force".
> Stosujemy kolejne hasla i sprawdzamy czy wyjdzie to samo.
> Przy predkosci paru tysiecy hasel na sekunde, slownik o wielu
> milionach slow i ich wariacjach mozna w ciagu doby sprawdzic bez
> problemow.

> J.

No wlasnie , sam bymtego lepiej nie wyjasnil.
Sprawdzilem nazywa sie Jack Cracker, moge podeslac.
Sam program jest maly, niestety podczas wczorajszego
syrfowania natknalem sie na slownik (niestety angelski)
ktory mial 8MB. Jest tez dostepny polski slownik (dosyc ubogi) na stronie kriscz'a na free.
                        Rav