Re: usr-homo

Autor: Pawel Gajewski (pavelo_at_use.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 15:27:33 MET DST

On Fri, 04 Apr 1997 06:16:07 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>/> > Bardzo bym chcial pomeczyc TegoPSA, ale nie wiem czy moge wiec
>/> > pomozcie please !!!!!!!
>/> >
>
>A co się stało ?

Coraz czesciej mi sie zdarzaja linie o jakosci ponizej wszelkiej
krytyki. Do tego stopia, ze USR mi sie permanentnie rozlacza, (w
najlepszym wypadku nie zrywa polaczenia ale zwalnia do takich
przedkosci, ze szkoda gadac, lub zawiesza sie). Kiedys mialem inny
modem i zwalalem wine na niego, ale teraz mam usr'a niby jeden z
najlepszych domowych modemow na swiecie ????
A do tego sprawdzilem stary modem u kolesia i chodzi zajebiscie zero
zrywania. Wiec cos mosi nie tak z moja linia chyba !?????

Pawel(PAVELO)Gajewski
pavelo_at_use.com.pl