Re: Rozkodowanie plyty glownej

Autor: Tomek Koszewar (araya_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 15:08:27 MET DST

Wyjecie ukladu z podstawki nie pomaga - Sprawdzalem. To jest flash bios
W instrukcji do mojej plyty z flashem jest napisane, ze jesli zapomne hasla
uklad cmos "must be drained" cokolwiek by to znaczylo...

Tomek Koszewar
araya_at_free.polbox.pl

Bartek Kaczynski <bart_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<3343D40E.4388_at_free.polbox.pl>...

http://www.po.opole.pl/~rwalkow