Re: stary Word Perfect 5.1(dos)

Autor: Maciek Kabala (paszek_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 12:19:12 MET DST

Jarosław Frankiewicz (Franek_at_elektron.pol.lublin.pl) wrote:
: Mialem zainstalowany Word Perfect 5.1, ale niechcacy go skasowalem z
: dysku, mam tez dyskietki instalacyjne, ale z kopii nie chce sie
: instalowac bo dyskietki nie maja nazw, zapytuje wiec : czy przy
: instalacji word perfecta 5.1 do dosu jest to wazne, jesli tak, to jakie
: sa nazwy kolejnych dyskietek. Bardzo to wazne dla mnie.
: dzieki za ewentualna pomoc.

: Jarek Rycerz

Kopiujesz dyskietki do jakiegos podkatalogu na twardzielu i
instalujesz.

* Maciek Kabala                     *
* Kabala_at_softlab.ii.uj.edu.pl       *