stary Word Perfect 5.1(dos)

Autor: Jarosław Frankiewicz (Franek_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 16:17:18 MET DST

Mialem zainstalowany Word Perfect 5.1, ale niechcacy go skasowalem z
dysku, mam tez dyskietki instalacyjne, ale z kopii nie chce sie
instalowac bo dyskietki nie maja nazw, zapytuje wiec : czy przy
instalacji word perfecta 5.1 do dosu jest to wazne, jesli tak, to jakie
sa nazwy kolejnych dyskietek. Bardzo to wazne dla mnie.
dzieki za ewentualna pomoc.

 Jarek Rycerz