Re: Diskreet z NU

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 21:01:01 MET DST

Jacek Wisniewski <warlock_at_cc.uni.torun.pl> był uprzejmy napisać:

> Witam...

> Mam drobny problem z haslem do dysku kodowanego utworzonego za pomoca
>programu DISKREET z pakietu Norton Utility.

> Czy moze ktos ma, lub wie skad
>zdobyc Crackera do hasel w tym pakiecie...

  Chyba to nie jest mozliwe. Szyfrowanie DISKREET bylo na tyle
  mocne ze rzad amerykanski zabronil eksportu tego programu poza
  Stany Zjednoczone.

  Natomiast haslo samego programu (lub programow z pakietu) bylo dosc
  latwe. Haslo bylo (w starych wersjach) po prostym zaszyfrowaniu XOR
  zapisane na poczatku pliku. Dawno sie tym nie zajmowalem wiec nie
  podam ci jakim kluczem XORowac ten ciag znakow.

> Pozdrawiam...
> Jacek

== uprzejmie prosze odpowiedzi maile na zylla_at_lodz1.p.lodz.pl ==
 == gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ==