Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 00:01:22 MET DST

On 1 Apr 1997 23:09:01 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:
>(wycofalismy calkowicie seagate o pojemnosciach ponizej 2.5gb z oferty -
>to chyba o czyms swiadczy!).

Nie Karpio - fakt ze Ty sie wycofales z Seagatow to jeszcze o niczym
nie swiadczy. Jakbys sie tak wycofal z Caviarow.... :-).

>natomiast cenie WD'ka za to ze sie
>przyznaje otwarcie do bledu, czego nie zrobiloby wielu innych
>producentow. Mam przynajmniej jasnosc co jest spieprzone, a na czym moge
>polegac.
Ja bym tam bardziej cenil, jakby w slad za przyznaniem do bledow
poszla wymiana felernej partii :-).
A z poleganiem .... skad wiesz ze znow im sie nie przydarzy
nieszczescie?

>Poza tym zaden duzy producent nie pozwoli sobie na produkcje kalu, bo
>szybko przestalby byc wielkim producentem.

Przyklady: MS, Fiat :-).

>dla mnie istotne jest, zeby dysk wytrzymal pol roku, po czym go zmienie
>na inny ;)

I co - na zlom idzie? Przyznaj Karpio ze najbardziej zalezy Ci na tym
zeby dysk wytrzymal okres miedzy 35 a 41 miesiacem: od momentu jak
gwarancja konczy sie Tobie do uplywu gwarancji dla nowego wlasciciela
:-).

J.