Od Mrozka do Gatesa [e: WARP is dead?]

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 02 Apr 1997 - 22:36:07 MET DST

On 1997-04-01 Grego said:
>pecet. Dzieki wysilkom kilku osob, windziarze na pececie nie
>pozostaja w blogiej nieswiadomosci, w przekonaniu, ze uzywajac w95
>maja kontakt ze wszystkim co najlepszego ma im do zaoferowania
>nowoczesna informatyka. Przynajmniej tu, na pececie, uzywanie
>windy stalo sie faktem w pewnym sensie wstydliwym.

Moze na Pececie tak, ale niestety
ogolnie nie. Wrecz przeciwnie
jest nawet powodem do dumy
posiadanie najnowszej wersji
i kazdego oprogramowania
pisanego pod ten "system".
Nawet w firmach, ktorym do
dzialania wystarcza oprogramowanie
napisane pod DOS w trybie znakowym
pojawiaja sie glosy: "administratorze
dawaj Windows na sieci". A ja odpowiadam
po moim trupie :-)))) mozecie sobie
pracowac lokalnie a z sieci wynocha :-))
Chociaz nie mam specjalnie nic przeciwko
temu aby owi "Windziarze" korzystali sobie
z medium (jesli nie jest nadmiernie zatloczone)
do przekazywania sobie dokumentow i
udostepniania wlasnych zasobow korzystajac
z wlasnych protokolow.
Ciagle jestem za ekspansja systemu
Multiuser DOS w obszary, gdzie jego uzycie
jest ekonomicznie uzasadnione w miejsce
malych sieci Netware gdzie korzysta sie
z oprogramowania w trybie znakowym.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz.

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;33;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive