Re: Jaki CD-ROM???

Autor: Mariusz Fras (maf_at_i17unixb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 16:03:31 MET DST

Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl) wrote:

: Pobaw sie Pionnerem to zobaczysz jaki ludzie moga zrobic naped CD-ROM.
[ciach]
: korekcji bo nie mam odpowiedniej plyty a jesli chodzi o obciazenie to u mnie
: jest ponizej 7% ale ja mam wersje SCSI). Wczesniej tez mialem napedy ATAPI
: Pionnera; 4x, 10x i 12x i nigdy nie mialem zadnych problemow z odczytem
: plyt.

: PS. Wada to cena, wyzsza niz za 12x Toshiby ale to nie to samo.

Wada Pioneer'ow i Toshib jest (wg niektorych czasopism) dosc wysoki
stopien obciazenia pracy procesora - chodzi oczywiscie o modele ATAPI.
A co sadzicie o Samsungach x8 - parametry maja nie najgorsze ale jak sie
sprawuja w praktyce?

maf