Re: biedacy

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 11:25:30 MET DST

Andrzej

1. Serdeczni Ci współczuję, sam też takie otrzymuję
Nie ma na to rady tak jak na nieuprzejmość i złośliwość kierowców na drodze
Za około 300 lat u nas też ludzie nauczą się uprzejmości

2. Druga zmora to nieprecyzyjne odpowiadanie na problemu kolegów
z list dyskusyjnych. Odpowiedż typu "gdzieś to widziałem", poszukaj sobie
u USRobotics itp, itd.

3. Zamisat porad często odpowiadający naśmiewa się z błędów lup kłopotów
kolegi

4. Słaby poziom dyskusji, wygląda to tak
   ja mam taki jakiś problem że mi nie chodzi....
      RE:spróbuj wczytać pacze lub regedit.....
         RE:won gnoje z tej grupy..
            RE:Jak dzwonic do TPSA za darmo
               a.t.

p.s. Wracając do kierowców, to ......................... tak jak u nas w
grupach
nikt ci nie pomoże pchac, wszyscy albo się smieją albo Cię ochlapią błotem

Jeżeli uważasz że przesadzam to znaczy że nie czytasz newsów w grupach
news.....pl

--
                                     Z poważaniem
                                 Andrzej J. Turowicz

http://www.buchalter.com.pl
http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/3866/index.html
Andrzej Olaczek <andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<33421F08.6CFD_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl>...