Re: A+++++++++++ WESOLYCH SWIAT WIELKANOCNYCH +++++++++++ _|^|_

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 09:30:00 MET DST

Pan prawdziwy Chrzescijanin i jedyny Prawdziwy Polak (zapewne) napisal:

> oszczedzajac pamiec serwerow. Panu Plichowskiemu zas dziekuje za
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  no wlasnie. zaoszczedzil by Pan pamiec serwerow gdyby caly list,
 ktory wycialem przeslal tylko osobie zainteresowanej.
> maila z pouczeniami dotyczacymi netetykiety. Zawsze sadzilem,=20
> ze tradycyjnie polskie Swiateczne Zyczenia sa mile widziane=20
> w kazdej grupie usnetowej hierarchii "pl".
  Tak, jesli przesyla Pan zyczenia swoim przyjacilom i znajomym
  ktorych Pan szanuje. A wydaje mi sie ze lista PECET nie nalezy
  do grona Panskich przyjaciol i sadzac z naruszania netykiety
  nie szanuje Pan czytelnikow tej listy.

> Nie wiem, czy posrod =20
> osob czytajacych i piszacych w hierarchii pl.comp... nie ma juz =20
> chrzescijan?

Zapewne sa chrzescijanie roznych kosciolow.
Tyle ze najpierw trzeba ich znalezc.
A potem Zzalozyc na jakims "chrzescijanskim"
hoscie liste dyskusyjna o takim profilu jaki
Pana interesuje.
Jesli jest Pan chrzescijaninem rzymsko-katolickim
to mysle, ze Radio Maryja ma wsrod swoich sluchaczy
takze fachowcow, ktorzy zaloza serwer internetowy.
Ksiadz Jankowski tez ma chyba troche grosza i sypnie
na taka zbozna inicjatywe.
Moze sie myle ale slyszalem, ze spora czesc kapitalu
Optimusa pochodzi ze zrodel prawdziwie chrzescijanskich.
Prosze sie do nich zwrocic a nie zawracac glowe
nieczulych na Panskie wezwania subskrybentow listy PECET.

Z powazaniem

R. Zylla