Re: Apel do wszystkich użytkowników programów firmy Symantec.

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 09:14:45 MET DST

Zibby wrote:

> Komputerowa Braci!
>
> Od pewnego czasu czytam na tej News-Groupie o samych kłopotach z
> programami typu NU. To jednemu zgubiło się hasło i nie może go odnaleźć, to
> zaś innemu padły partycje. Ja przez Norton Utilities musiałem formatować
> twardziela i utraciłem przez to bardzo ważne dane. Koledze NU spieprzył 4
> partycje ot tak sobie, po prostu, przy odczycie NDD( logiczne bad-sectory).
> Konkluzja wysuwa się jedna. Nie używajmy w ogóle programów Symanteca. Nawet
> osławiony Norton Crash Guard nie spełnia swoich celów a tylko zajmuje cenne
> [...]

Ja takze potrafie rozgrzebac dysk diskeditorem ;)) A w ogole to troche
przesadzasz.
To tak jakbys powiedzial: Nie kupujmy Fordów, bo mój Ford często nawala.
Mnie NU
nigdy nie zawiódł i traktuje twoje apele z przymrozeniem oka, cos jak
primaaprilisowy zart ;)

> Programy Symantec to po prostu SYF i Ścierwo.Nacisk jest
> położony na wygląd a nie na bezpieczeństwo! To tak jak u
> Ruskich: na ilość, nie na jakość. Dobrze radzę: trzymajmy się wszyscy z
> daleka od programów Symanteca. Już bezpieczniejszy jest zwykły Scandisk i
> beznadziejny Defragmentator.

Hehehe, a myslisz, ze co to jest Scandisk i Defrag? To oryginalne
produkty Symanteca.

Ja takze pozdrawiam

--
   _________