Re: HOT - 555 i Cyrix P-166

Autor: Janusz Kroczak (janko1_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 00:42:28 MET DST

> Pewnie się przegrzewa.
> Sprawdż z większym wiatraczkiem.
> Styk między procesorem a wiatraczkiem można posmarować
> pastą silikonową (lepsze odprowadzanie ciepła).
>
> Adik

Używam specjalnego wiatraczka do Cyrixa.
Dzisiaj wymieniłem płytę na Abita SM5 i dzieją się dziwne rzeczy:
komputer często się wiesza, na ekranie pojawiają się czarne kwadraciki, a
w95 nie uruchamia się pokazując rozmaite błędy ochrony. Problemy występują
zaraz po włączeniu komputera, więc raczej to nie jest wina przegrzania się
procesora.
Gdy wyłączyłem w biosie wewnętrzny cache, komputer co prawda zwolnił do 486
100Mhz ale wszystko działa poprawnie.
Czy jest to podrasowany procesor? Jakie powinny być oznaczenia na
procesorze Cyrix PR-166 abym miał pewność że jest on oryginalny.

--
                                      Janusz Kroczak
                            E-mail  janko1_at_free.polbox.pl