Re: Co to jest Bus Mastering?

Autor: Lukasz Musial (docent_at_wfitj55e.ftj.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 12:07:13 MET DST

LESZEK KONKEL <marketng_at_uswest.com.pl> wrote:
: I czy ma to jakies znaczenie w pracy pod WIN 95?
Bus Mastering jest to po prostu oparcie dzialania dyskow twojego komputera
na twoim chipsecie (czyli dla pentiuma generalnie na tritonie). Dzieki
temu system moze sie komunikowac z dyskami przez specjalne tryby, jak np.
mode 3, czy dma mode. Przyspiesza to prace i transfer danych. Pod Win95
radze jednak z tym uwazac. Z niektorymi dyskami i plytami drivery Intela
sie lubia gryzc. Ja mam ASUSa P/I-P55TP4XE i dwa Wastern Digital 1000MB
+ CD Toshiba, a instalacja bus masteringu skonczyla sie tym ze juz 3 dzien
pracuje pod linuxem, bo nie chce mi sie naprawiac Win95. Po instalacji
driverow z bus masteringiem odinstalowanie ich jest bardzo trudne i
generalnie konczy sie przeinstalowaniem systemu :(. Tak wiec z autopsji
bus masteringu pod win95 nie polecam.
Lukasz Musial - DocNET