Re: problem - pomocy!!!!!

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 20:45:28 MET

Sprawdź, czy dobrze podłączyłeś kabelek od twardego/CD-ROM'u. Zwykle
czerwony
kabelek mocy powinien byś najbliżej czerwonego kabelka z IDE. U mnie też
czasami się coś takiego zdarzało. Jeżeli nie zadziała to sprawdź jeszcze
konfigurację zworek.(Single master/slave, albo multi master/slave,
przynajmniej u mnie w Caviarze)

Lukasz Szczepanski <roger_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<01bc3bd1$38f4c420$LocalHost_at_roger.lodz.pdi.net>...