Re: Myszy do PC

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 22:31:41 MET

Z tanszych myszy wedlug mnie nie do przebicia sa Mitsumi!!
Z drozszych tylko IBM i Microsoft-mam obydwie i czcze je jak Hindus
krowe:-))
Heja!!
              ^ ^
            ( @ @)
      oO0-- >O<--0Oo-----------------------------
      Piotr K."Piter"
     abcd_at_free.polbox.pl
      Warszawa
         ( ) ( ( )
          O ) O
                  (
                  *

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> napisał(a) w
artykule <009B1C27.4AE251C0.17214_at_lodz1.p.lodz.pl>...