Re: Myszy do PC

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 04:00:47 MET

>Jedynym problemem jest to, ze trzeba ja czyscic izopropylem
>(czyscilem spirytusem i cos sie zaczela zacinac - zaczalem uzywac
>izopropylu i wsjo wrocilo do normy). Ale nawet mala butelka wystarcza
>na dlugo.

  Myszy sie czysci na sucho bo inaczej sie ten brud rozmazuje.

>Dexxa? Tez logitech, ale mam zle doswiadczenia. Zlamala mi sie jedna
>oska i ruch w pionie byly praktycznie niewykonywalne. Poza tym mniej

  Tez taka spotkalem. Poza tym kulka jest za lekka.

>Z tanszych myszy niezle sa Agilery.

  Na poczatku byly tansze. Potem jak ludziki zobaczyli, ze sa to
  mechanicznie i elektronicznie bardzo przyzwoite myszy to widzialem
  ceny wyzsze niz Logitechow.

  W mojej pracowni studenci najwiecej Agilerow podprowadzili.
  A4 i innych prawie nie ubywa.

>Yours DW.

Romek