Re: wirus

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 13:15:24 MET

In pl.comp.sys.novell Slawomir Marczynski <slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : MKS wykrywa mi go na serverze Novell, w \login\login.exe,
: : co mnie ciekawi o tyle ze plik wczesniej porownalem z drugim -
: : zadnych roznic. Wlasciciel, data modyfikacji - wszystko prawidlowo.
: : No ale usunal, i juz nie wykrywa.

: Pytanie - a co na to fc ew. comp ?

Jak pisze ze po porownaniu zadnych roznic, to znaczy ze comp byl w uzyciu.

: Tzn. binarny porownywac plikow - bo jezeli login.exe(1) i login.exe(2)
: sa istotnie identyczne, to oba sa zakazone...

To dlaczego na jednym serverze MKS wykrywa, a na drugim nie?
Predzej to zaden nie jest zakazony.

J.