Re: wirus

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 12:39:31 MET

Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: Czy wiadomo wam cos na temat wirusa Burglar.1150 ?

: MKS wykrywa mi go na serverze Novell, w \login\login.exe,
: co mnie ciekawi o tyle ze plik wczesniej porownalem z drugim -
: zadnych roznic. Wlasciciel, data modyfikacji - wszystko prawidlowo.
: No ale usunal, i juz nie wykrywa.

Pytanie - a co na to fc ew. comp ?
Tzn. binarny porownywac plikow - bo jezeli login.exe(1) i login.exe(2)
sa istotnie identyczne, to oba sa zakazone...

BTW, Burglar byl notowany w Szczecinie.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin