Re: Karta dzwiekowa + modem z voicem

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 13:05:33 MET

Na moim modemie (na płycie) są dwa wejścia (takie same jak cdaudio w
CD-ROMIE) Do jednego podłanczas kabelek z CD-ROM`U a do drugiego kabelek do
karty dźwiękowej

wygląda to tak:
CDROM-------MODEM
MODEM-----KARTA DZWIEKOWA--SPEAKER

Na jednym głośniczku masz podłączony CD-ROM, Modem i kartę.

POZDRAWIAM

--
corelek_at_free.polbox.pl
Kornel Zieliński