Re: Karta dzwiekowa + modem z voicem

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 15:04:05 MET

> Mam w zestawie karte dzwikowa i faks-modem z voicem.
> Pytanie:
> Kazde z urzadzen ma wyjscie na glosniki, ale rezerwuje je tylko dla siebie,
> jak podlaczyc glosniki aby oba urzadzenia mogly z nich korzystac
> rownoczesnie?

Podlacz wyjscie z modemu do wejscia CD na karcie dzwiekowej, lub
ewentualnie (np. gdy takowego nie ma) do "line in", a wzmacniacz podlacz
normalnie do karty dzwiekowej.
Na niektorych kartach (np. GUS) konieczne jest programowe wlaczenie
wyjscia dzwieku zeby to co wchodzi przez CD-in bylo slyszalne.

KM