Re: Internet Providers

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 01:54:37 MET

On 27 Mar 97 at 20:15, Gregorio Kus wrote:

> widze ze wogole wielu prowiderow w Polscce daje shell access.
> Korzystajcie ile wlezie bo to sie z pewnoscia zmieni
> (za duzo kretynow jest w obiegu, zaczna rozrabiac i prowiederzy
> sie z tego powycofuja, dadza ppp i na tym koniec)

Jej! Bym zapomnial. PDI daje jeszcze w wymienionej przeze mnie cenie
(26PLZ/m-c) WWW bez dodatkowych doplat i dwutygodniowy okres probny
po ktorym mozna zrezygnowac i nie placic. No i maja lacze
2Mbps. To naprawde taniej wychodzi niz free.polbox.pl ;-)

Nie pamietam tylko jaka jest oplata za zalozenie konta ale tez pewnie
niewysoka.

> Ja, aby miec wejscie na shell musze placic 35$/mies. u najdrozszego
> prowidera w Rzymie (normalne ceny 10-15$), u innych nie mozna tego
> miec za zadna cene.

Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie konta bez shell'a ale jak
zerknalem na oferty innych firm to juz sie zaczyna paranoja typu
konto GOLD albo PLATINIUM z dostepem do shell'a jako ekstra
dodatkiem a dla plebsu POP jeno. To smutne. Ciekawe jak w POP'ie
zostawic na noc sciaganie plikow :-)

> Grego
>
> --

Z powazaniem