Re: Internet Providers

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 19:48:18 MET

On Thu, 27 Mar 1997 13:49:17 +0100 (CET), Tomasz Leszczynski wrote:

>A poza tym IT sa drodzy, moj dostawca bierze tylko 26 PLZ/m-c (ode
>mnie 20), daje mi 10 Mb na dysku, ZADNYCH limitow czasowych, SHELL w
>Linuxie i lokalne PPP (na sciaganie poczty POP-em). I to wszystko za
>26 PLZ. Nie wiem czy jest jakas firma dajaca tak wiele za tak
>niewiele.

widze ze wogole wielu prowiderow w Polscce daje shell access.
Korzystajcie ile wlezie bo to sie z pewnoscia zmieni
(za duzo kretynow jest w obiegu, zaczna rozrabiac i prowiederzy
sie z tego powycofuja, dadza ppp i na tym koniec)
Ja, aby miec wejscie na shell musze placic 35$/mies. u najdrozszego
prowidera w Rzymie (normalne ceny 10-15$), u innych nie mozna tego
miec za zadna cene.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi