Re: Internet Providers

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 08:03:16 MET

Tomasz Leszczynski wrote:

  On 26 Mar 97 at 20:18, Lara Croft wrote:

> Zasadnicz polecam IT (http://www.it.com.pl - tam jest info
> i w ogole). Jedyne 15$ miesiecznie, a cos takiego jak
> zajeta linia nawet w FAQ nie wystepuje... :-).

  Opowiadasz juz nie powiem co. Jak kupilem sobie modem to niby
  dostalem darmowe, miesieczne konto z IT. Tylko ze z tego darmowego
  konta udalo mi sie ze dwa razy skorzystac bo poza tym to sie w ogole

  dodzwonic do nich nie moglem.

Nie wymagaj aby jakie kolwiek konto za darmoche mialo uslugi tip-top.
Sytuacja sie zmienia gdy kupujesz konto, wtedy wymagasz a akurat w IT to
zajetej lini nie spotkasz.

Sherlock