Re: Internet Providers

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 14:33:52 MET

On 26 Mar 97 at 20:18, Lara Croft wrote:

> Zasadnicz polecam IT (http://www.it.com.pl - tam jest info
> i w ogole). Jedyne 15$ miesiecznie, a cos takiego jak
> zajeta linia nawet w FAQ nie wystepuje... :-).

Opowiadasz juz nie powiem co. Jak kupilem sobie modem to niby
dostalem darmowe, miesieczne konto z IT. Tylko ze z tego darmowego
konta udalo mi sie ze dwa razy skorzystac bo poza tym to sie w ogole
dodzwonic do nich nie moglem.

> Korzystalem
> kiedys, ale wyczerpalo mi sie konto i jakos
> nie chce mi sie zebrac na nowe.

A poza tym co linie maja do rzeczy skoro mozna skorzystac z 0202122?
A poza tym IT sa drodzy, moj dostawca bierze tylko 26 PLZ/m-c (ode
mnie 20), daje mi 10 Mb na dysku, ZADNYCH limitow czasowych, SHELL w
Linuxie i lokalne PPP (na sciaganie poczty POP-em). I to wszystko za
26 PLZ. Nie wiem czy jest jakas firma dajaca tak wiele za tak
niewiele.

Oczywiscie dostep modem tez moj dostawca daje i zajetosc linii jest
chyba mniejsza niz w IT. Telefon do dostawcy 6226611 (voice :-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski