Re: modem- pomocy!!

Autor: Radek Zbyszyński (radekzb_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 10:20:03 MET

Bartłomiej Miara <miarus_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<5hddaa$8p0_at_info.nask.pl>...
> Sprawdz ustawienia portu szeregowego. Szybkosc portu powinna byc
ustawiona
> na 115200 bps, a ty masz pewno 57600 bps.

Modem mam ustawiony na COM2 i predkosc portu jest ustawiona na 115200 bps
a on dalej laczy sie na 14400 bps. W panelu sterowania w modemach we
własciwosciach jest napisane, ze modem ustawiony na COM2 i maksymalna
szybkosc jest ustawiona na 115200. Co z tym moze byc, czy moze to byc wina
lacza telefonicznego? (ja mysle, ze chyba nie linia bo jest nowa (wczoraj
podlaczyli mi sygnal !!)
 Bade wdzieczny jezeli postarasz mi sie jeszcze pomoc (moze podalbys swoje
ustawienia)

Dzieki!

Radek
radekzb_at_free.polbox.pl