Re: modem- pomocy!!

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 12:29:32 MET

-[ciach]-
> Sprawdz ustawienia portu szeregowego. Szybkosc portu powinna byc
ustawiona
> na 115200 bps, a ty masz pewno 57600 bps.
czhyba nie...
bardzo wiele zalezy od centrali. ja mam supre 33.6 i na tp s.a milem 9600
only.
ten sam numer nie rowna sie ta cama centrala nie rowna sie ta sama linia.
port moze byc ustawiony na 57600 bps. polaczenie modem-modem odpali na tym
ustawieniu ma maxa - ale pliki kompresowane nie beda dobrze szly.
poeksperymentuj z ustawieniami modemu - moze masz wylaszona korekcje ?
jesli tak jest to podczas negocjowania parametrow linii modem ustawi sie
np. na 14400. jesli ustawisz korekcje to moze wskoczy wyzej ?
taki problem jest np. z moja centrala (warszawa na 34). niewielko poprawe
(do 14400) osiagnalem po dluzszy czasie eksperymentow ze stringiem
inicjujacym modemik.
a poprobuj polaczyc sie z bbs'ami lub z providerami i-net (z normalnego
terminala!) - jesli ze wszystkimi jest 14400 to modem. jesli nie - to
linia.
pozstaje ci tylko namierzyc providera do ktorego masz dobra linie i bulic
:=(

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804