Re: NT i amerykanska prasa komputerowa (Re: Dlaczego Windows? Off-topic...)

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 15:33:54 MET

Gregorio Kus wrote:

> no wlasnie, kompletnie nic.
> po pierwsze - to zalezy od tego czym to bylo kompilowane.

VisualAge + Smalltalk, wszystko firmy IBM

> po drugie - PRZEZORNIE nie podales czestotliwosci pracy
> obu procesorow.

Zblizona. PowerPC w benchmarkach uzyskal miano procesora z
najszybszymi operacjami na integerach. Aplikacja wykonuje
obliczenia na liczbach calkowitych. Oba komputery "brand new".

> po trzecie - czas wykonywania sie jakiejs aplikacji np. czysto
> numerycznej kiedy jest ona jedynym uzytkownikiem zasobow
> komputera w znikomym stopniu zalezy od jakosci systemu
> operacyjnego.

Z wyjatkiem operacji I/O i virtual memory. Ta ostatnia
musi cos robic, bo "in core" operacje sa prawie 2 razy
wolniejsze na AIX.

> po czwarte - ja nie twierdze, i nigdy nie twierdzilem,
> ze NT jest DO NICZEGO. Jako stacja robocza sprawuje
> sie calkiem niezle. Jedyne co twierdze to wlasnie to co
> zacytowales - NT najlepszy DO WSZYSTKIEGO to kompletna
> bzdura.

Ja akurat robie "distributed application server" i jak
na razie NT do tego celu nadaje sie calkiem niezle.

Andrzej Lewandowski

P.S. Ostatnia rzecza NAJLEPSZA DO WSZYSTKIEGO ktora sie poslugiwalem
byl tzw. Ruski Klucz, czyli mlotek+przecinak. Tymze Ruskim
Kluczem potrafilem naprawic kazde uszkodzenie w samochodzie
Syrena.