Re: Smierc frajerom (bylo: OS/2...)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 14:29:25 MET

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) napisal(a):

>Twoje palce po klawiszach biegaja szybciej niz rozum moze
>nadazyc... Ja nikomu niczego nie instalowalem. Klient BYL,
>MIAL ilestam PCtow z Win i powiedzial "prosze mi zrobic
>to i owo POD WINDOWS. Moglbym mu powiedziec zeby sie
>wypchal, ale mam raty za samochod do placenia.

ja nie do tego maila pilem!
Czyz to nie od Ciebie pochodzil mail w ktorym stwierdziles
ze zainstalowales sobie OS/2 a potem go skasowales ze wzgledu
na totalna bezuzytecznosc dla Ciebie i Twoich klientow?

a pare maili dalej wywaliles uzasadnienie z ktorego dokladnie
wynikalo ze mozna to bylo na starcie przewidziec.

nie zmuszaj mnie do przeszukiwania archiwow.
mnie wyglada na to ze lepiej pamietam Twoje maile niz Ty sam

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi