Smierc frajerom (bylo: OS/2...)

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 08:14:40 MET

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) napisal(a):

>Twoje palce po klawiszach biegaja szybciej niz rozum moze
>nadazyc... Ja nikomu niczego nie instalowalem. Klient BYL,
>MIAL ilestam PCtow z Win i powiedzial "prosze mi zrobic
>to i owo POD WINDOWS. Moglbym mu powiedziec zeby sie
>wypchal, ale mam raty za samochod do placenia.

Sprzedawczyk !!! :)
A tak na powaznie to zgadzam sie z toba. Sam czesto wyzywam na Winde, ale w
Polsce wszyscy jej uzywaja i musze z nia "obcowac" tak jak lekarze na oddziale
zakaznym z chorobami zakaznymi.
Jak to powiedzial ktos przede mna "system do dupy, ale dzieki frajerom ktorzy
go uzywaja mozna niezle zarobic". Ciagle przychodza do mnie ludzie, ktorym
nagle "komputer nie dziala" a tu okazuje sie np. "ze cos tam instalowali i
padlo". Z dzika przyjemnoscia wywalam cala Windoze, instaluje od poczatku i
jeszcze kaze za to placic...

Tak wiec "smierc frajerom" :)

>Andrzej Lewandowski

                        Marek Ciesielski