Re: softwareowy wylacznik

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 10:01:36 MET

> To chyba nie o to chodzi, bo jak zamierzasz ten komputer wlaczyc?
> Tzn - jesli Ci nie zalezy zeby on sie sam wlaczyl, to dlaczego go nie
> wylaczysz po prostu?

ten komputer stoi w firmie w ktorej czesto nie ma pracownikow w pokoju
ksiegowosci. ten gostek ktory instalowal siec ustawil serwer w
ksiegowosci. efekt jest taki, ze po godz. 16 nikt sie do serwera nie
dostanie (zadna ksiegowa ani kasjerka nie udostepni swojego klucza). nie
ma szans zeby to zmienic. czyli: albo downowac serwer o 16 (korzystaja z
systemu - np. programy magazynowe - do 21) jak go wylacze, to jak tu juz
ktos pisal, uzyja na mnie takich zaciskaczy ....

> Kup sobie UPS APC z serii Smart. Jest tam miedzy innymi opcja do ilu %
> trzeba naladowac akumulatory, zeby wlaczyc zasilanie komputerowi.
>
> 99% pecetow na pewno nie ma takiej mozliwosci w zasilaczu.

interesuje mnie cos takiego, zeby po wyslaniu przez ups sygnalu do
downowania serwera
taki wylacznik przechwytywal to i po zadownowaniu wylaczal napiecie na
stale. tak zeby ponownie mozna bylo wlaczyc je dopiero naciskajac button.
cos takiego chyba mozna skonstruowac, ale nie wiem jak ...

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804