Soft do HDD Seagate 850 MB

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 01:24:03 MET

Czesc wszystkim!

        Mam prosbe do posiadaczy dyskow Seagate > 540 MB. Kupilem dysk 850 MB
tej firmy, ale nie mam softwaru, ktory jest dostarczany wraz z tymi
dyskami, bo byl to zakup z n-tej reki i gdzies po drodze oprogramowanie
sie zawieruszylo. Moj problem polega na tym, ze mam wysluzone 386 i nie
radzi sobie ono (biedaczyna ;) z HDD>540MB. Wiem, ze seagate daje
programy w stylu Ez-Drive'a czy DiskManager'a, ale ja tych programow nie
mam i nie moge zdobyc dostepnymi mi srodkami. Na sieci nie ma mozliwosci
sciagniecia tego (przynajmniej nie znalazlem, a troche czasu
szukalem...). Macie? Pomozcie! Wiecie skad sciagnac? Powiedzcie!
        TIA, pozdrawiam wszystkich,
                wesolych swiat i w ogole :)
                        P.J

Piotr 'Cahir' Jastrzebski, student UL, Lodz
e-mail: piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl