Re: Brak karty dziekowej i avi.

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 00:46:46 MET

saju <saju_at_free.polbox.pl> wrote in article <199703221018.KAA31876_at_free.polbox.pl>...

> Nie wiem czy to zadziała ale mam gdzieś u siebie driver do bzykadła
> pod Windows. Jeśli chcesz aby ci go przeslal (zajmuje pare kilo - czytaj :
Nie da rady - też mam taki driver na kompie w pracy ale filmiki to chodzę
POSŁUCHAĆ gdzie indziej (oglądać oczywiście mogę na moim Pipeline 64)
Musisz mieć jakiś sprzęt do brzęczenia!

Mariusz rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.