Re: Dlaczego Windows?

Autor: Piotr Tauzowski (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 13:06:25 MET

> Bzdury Wacpan wypisujesz.

No, byc moze, ale myslalem ze dyskusja juz sie skonczyla a tu ktos
dalej przysyla prowokacyjne postingi ze "Fortran jest uniwersalny".
To znaczy ze mu sie podoba ta dyskusja. Sam przeciez nie raz
zaczynales tematy podobnie. To podstawowy sposob dyskusji na
pececie.

> [...]
> spora biblioteke procedur numerycznych, to przestal bys
> sadzic buraki o ciasnych mozdzkach z jednej strony i elastycznym
> reagowaniu na pedzaca do przodu informatyke z drugiej.
>
> Numerycy (i fizycy) uzywaja FORTRANu gdyz dla niego istnieje
> masa swietnych, latami kolaudowanych bibliotek. Jesli mam do wykonania
> powazne obliczenia, biore taka wlasnie biblioteke zamiast rzucac
> sie na kazda nowinke napisana na kolanie przez faceta, ktory
> tak sie zachwycil Visual C++, ze uwaza iz go to upowaznia do
> wypowiadania autorytatywnym tonem aroganckich stwierdzen

Slabo cos przejrzales archimum bo sam pisalem ze istnienie gotowych
procedur jest zaleta i wiem o tym ze nie ma wiekszych zalet programu
jak to, ze jest dobrze przetestowany i to zostalo powiedziane na
poczatku nikt pozniej do tego nie wracal . A pozniej dyskutowalismy raczej
o samych jezykach programowania i o wadach/zaletach programowania obiektowego/strukturalnego.

Wybrales znowu te prowokacyjne zdania od ktorych zaczela sie dyskusja.

> jest cala masa zastosowan w ktorych systemy okienkowe
> sa tylko zbednym obciazajacym system i pogarszajacym jego
> stabilnosc kwiatkiem do kozucha.
>
> nie dziesiec lat temu tylko dzis!
> a na moim oprogramowaniu ksztalci sie kontrolerow lotu -
> tu chodzi o zycie tysiecy ludzi, a nie o to zeby to bylo
> "slicne" i zeby kazdy baran mogl sie tym posluzyc.

Oczywiscie tylko jezeli czyjes listy sa utrzymane w
prowokacyjnym tonie: "nie ma nic lepszego niz Fortran"
i uwaza ze np. "z programowaniem obiektowym mozna sobie dac spokoj"
to co mam odpisywac? Ja licze zawsze na to ze poczatkowo
glupia dyskusja przeksztalci sie w bardziej merytoryczna.