Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_polbox.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 01:33:43 MET

In <334dff50.8050682_at_news.icm.edu.pl>, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) writes:
>Widze, ze do prostej sprawy usilujesz dorobic jakas ideologie.
>No to niech ci bedzie, ze uwazajac jak wczesniej jestem "betonem".
>Jezeli poprawilo ci sie samopoczucie to jestesmy obaj zadowoleni.
Stary, do k... nedzy ! Stwierdzilem, ze w swoich postingach nie zawarles
ni grama rzetelnej argumentacji. Nie ma to absolutnie nic wspolnego
z teza (byc moze sluszna - sprobuj ja tylko udowodnic) ktora glosisz.
Nie masz wiec powodow do tego, by sie unosic. Tutaj nikt nie chcial
cie obrazac.
Zdaje sobie sprawe, ze spor, ktory powstal jest niezmiernie trudny w
argumentowaniu (z obydwu stron). Nie powinno to jednak w zaden
sposob wplywac na sposob jego prowadzenia.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.atm.com.pl/~calder e-mail: calder_at_ikp.atm.com.pl