Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 22:17:07 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> W zasadzie masz racje .... ale trzeba numerykom przyznac, ze 20 lat
> minelo, a ciagle nic nie liczy tak dobrze jak starenki Fortran.

No dobra, a co z Fortranem 77? A Fortranem 80? A Fotranem 90?
A co z kompilatorami Fotranu ktore automatycznie paralelizuja
program? A co ze standardem PVM (uzywanym glownie w Fotranie)?
A co ze standardem MPI? I tak dalej i tak dalej...

Andrzej Lewandowski

P.S. W jakim jezyku Kol. Tauzowski bedzie wykonywal
obliczenia gdy bedzie projektowal mosty, drogi i koleje
zelazne? HTML? czy Java?