Re: Dlaczego Windows?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 19:40:20 MET

On Mon, 24 Mar 1997 15:50:51 +0100 (CET), Piotr Tauzowski wrote:

>Tlum numerykow do dzis uzywa Fortranu. To hermetyczna dziedznina
>nie reagujaca na nowosci
>w dzedzinie programowania. Numerycy maja ciasne mozdzki i nie
>potrafia szybko i elastycznie reagowac na pedzaca do przodu
>informatyke.

Bzdury Wacpan wypisujesz.
Nie mowie tego we wlasnym interesie bo sie nigdy "numerkami"
powaznie nie zajmowalem, ale bronie przed glupimi pomowieniami
spora grupe nieglupich ludzi.

Gdybys mial pojecie co to znaczy WYTESTOWAC _na_powaznie_
spora biblioteke procedur numerycznych, to przestal bys
sadzic buraki o ciasnych mozdzkach z jednej strony i elastycznym
reagowaniu na pedzaca do przodu informatyke z drugiej.

Numerycy (i fizycy) uzywaja FORTRANu gdyz dla niego istnieje
masa swietnych, latami kolaudowanych bibliotek. Jesli mam do wykonania
powazne obliczenia, biore taka wlasnie biblioteke zamiast rzucac
sie na kazda nowinke napisana na kolanie przez faceta, ktory
tak sie zachwycil Visual C++, ze uwaza iz go to upowaznia do
wypowiadania autorytatywnym tonem aroganckich stwierdzen
jak powyzsze, albo truizmow w rodzaju:

>Nalezy orientowac sie na systemy okienkowe.

>Kto wdzial dzisiaj dzialalnosc programistyczna w trybie tekstowym?

>Praca tylko w trybie tekstowym? To chyba 10 lat temu.

jest cala masa zastosowan w ktorych systemy okienkowe
sa tylko zbednym obciazajacym system i pogarszajacym jego
stabilnosc kwiatkiem do kozucha.

nie dziesiec lat temu tylko dzis!
a na moim oprogramowaniu ksztalci sie kontrolerow lotu -
tu chodzi o zycie tysiecy ludzi, a nie o to zeby to bylo
"slicne" i zeby kazdy baran mogl sie tym posluzyc.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi