Re: Sprzet - nowosci

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 16:50:24 MET

Mariusz Fras napisal (-a) :

> Na targach Cebit pojawily sie prototypy tzw. CD RW, tzn. urzadzen
> umozliwiajacych odczyt oraz WIELOKROTNY ZAPIS plytek CD. Nowe
> urzadzenia maja sie pojawic w sprzedazy do konca tego roku.
> Moze ktos wie cos wiecej na ten temat. Np. ile takie cos bedzie
> kosztowac (czy cena bedzie porownywalna z CD-R?), ile moga kosztowac
> plyty do wielokrotnego zapisu.

Z tego co wiem takie urzadzenia ma juz kilka firm przodujacych w
nagrywarkach i maja sie one pojawic masowo na rynku do polowy roku.
Cena bedzie niewiele wyzsza od nagrywarek sredniej klasy.
Cena plytki CD-RW wynosi ok. $25. Kasowac mozna tylko cala zawartosc plyty a
nie poszczegolne fragmenty z danymi.
Pod koniec roku powinny byc juz dostepne pierwsze nagrywarki DVD-R a same
napedy DVD-ROM lada miesiac.

Piotrek