Re: Informatyka w amerykanskich bankach

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 14:05:52 MET

Tylko spokojnie, pojawia sie na liscie coraz wiecej odpowiedzi w
stylu:
- to jest lamerskie pytanie,
- to na inna liste
- to juz bylo tyle razy walkowane
I czesto sa one sluszne! Ale nie przesadzajmy, teraz zacznie sie
polowanie na czarownice , pod nazwa "j.angielski"?
Jasne ze to jest lista po polsku, ale dopuki zachowane sa zdrowe
proporcje, mysle ze troche angielskiego nikomu nie zaszkodzilo.
Tym bardziej, ze teksty angielskie sa przytaczane jako argumenty w
dyskusji (oryginaly), a nie jako serwis reklamowy.

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:
>Jest co=B6 takiego jak BackWeb - wystarczy =B6ci=B1gn=B1=E6, =
>zainstalowa=E6,
>zapisa=E6 si=EA na odpowiednie kana=B3y i tego typu informacje pop=B3yn=B1
>szerokim strumieniem...

Inforamcja o BackWeb jest jedyna ciekawa rzecza w powyzszym mailu, no
i dobrze bo wlasnie o informacje chodzi! Moze nawet zobacze jak to
wyglada (choc pewnie faktycznie nie ma wersji dla OS/2).

Ale z drugiej strony wyglada to jak sugestia:
"Jesli nie chcecie pisac o tym co Mnie interesuje, to se zainstalujcie
BackWeb-a i nie marudzcie na tej liscie."

Tak sie sklada, ze rozni ludzie maja rozne poglady i wypowiadaja je, a
jednostka nie moze narzucic swojej prywatnej cenzury na liste, "Bo jej
sie cos nie podoba".

>/> Tak to juz jest ze PeCety nie powstaly w polsce i nie mowia po
>/> polskiemu, wszystko co mamy to tylko opozniona, tlumaczona namiastka.
>/> I jesli czlowieka komputer bawi, a raczej jesli go potrzebuje, i nie
>/> wystarcza Word 2.0 mowiacy po naszemu, to musi miec stycznosc z
>/> anglojezycznym software.

>Co to ma do rzeczy ???????

Np. Pani sekretarka musi miec polski edytor i zwykle nie zaglada na
taka liste dyskusyjna. Zagladaja tu natomiast osoby pytajace o
konfigurowanie sieci, o instalacje driverow do roznych urzadzen i
mysle, ze dla tych osob tekst po angielsku, ktory byc moze rozwiaze
ich problem, nie jest dramatem.

Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436