Port równoległy

Autor: Krzysiek Marciniak (froggy_at_tme.szczecin.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 01:37:26 MET

Robiąc pracę dyplomowa natrafiłem wraz z kolegami na pewien problem,
mianowicie korzystam z portu $37A do adresowania pewnych układów a jako
dekodera adresów używam układu '154. Problem polega na tym ,że na porcie
37A dane nie pojawiają się równocześnie lecz bity zmieniane są kolejno od
najmłodszego do najstarszego
przez co dekoder reaguje na kilka stanów pośrednich. Niestety nie mogę
wykorzystać wejścia strobującego ponieważ wykorzystuje wszystkie cztery
bity z 37A (16 adresów), 378 jest przeznaczony na szynę danych, czy zna
ktoś może sposób rozwiązania tego problemu (może być programowy lub
sprzętowy) proszę także o ile to możliwe o wskazanie płyt głównych które
zachowują się tak samo lub odmiennie, ja mam HOT 541 Shuttle'a.

--
Marciniak Krzysztof froggy_at_tme.szczecin.pl
Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych